Zákaznická podpora

FAQ - Moduly systému

Co jsou to Externí přístupy?

Modul Externí přístupy je výhodné využít v případě, že Vaši klienti chtějí být průběžně informováni o vývoji své kauzy (stavu zakázky). Mají-li zřízený externí přístup, mohou se přihlásit do systému a nahlédnout do svého spisu (zakázky). Externí uživatelé mají samozřejmě omezená uživatelská práva, uvidí jen to, co Vy chcete, aby měli možnost vidět. Případně Vám v systému mohou zadat úkol.

Jak funguje Datové úložiště?

Modul Datové úložiště může fungovat dvěma způsoby. Buď je zřízeno přímo na internetu jako ftp služba (přístup odkudkoliv, kde je připojení k internetu) nebo je Datové úložiště umístěno na Vašem firemním serveru (v tomto případě je DÚ přístupné pouze v lokální síti nebo přes VPN připojení). Tento způsob je používanější pro rychlejší a komfortnější práci s daty v lokální síti a pro možnost přístupu k datům i bez z IS SynopsIS.

Vývojový tým software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

SynopsIS Technologies a.s.
K Horoměřicům 1184/43, 165 00 Praha 6 - Suchdol
Czech republic

www.synopsis-technologies.cz

Technická podpora software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

 

tel.: 537 020 820
e-mail:

Ochodní zastoupení software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

 

tel.: 537 020 823
e-mail:

 

SOFTWARE PRO ADVOKÁTY | SOFTWARE PRO SPRÁVU POHLEDÁVEK | SOFTWARE PRO EVIDENCI ZAKÁZEK | ADVOKÁTNÍ KALKULAČKA

 

 

Váš dotaz byl úspěšně odeslán. Děkujeme.
Váš dotaz byl úspěšně odeslán. Děkujeme.