Jak začít

Zaujala Vás naše nabídka? Uvažujete, že by vám mohl náš software usnadnit v mnohém život? Chcete se dozvědět více? Zajímá Vás, jak probíhá implementace a nasazení řešení ve Vaší společnosti?

  1. Zavolejte nám nebo napište, rádi za Vámi přijedeme.

Informační systém není aplikace, kterou si nainstalujete a začnete používat např. jako balíček Office. Jedná se o sadu nástrojů a dalších volitelných modulů, které je třeba správně zvolit a sladit s Vašimi potřebami a případně přizpůsobit Vaší každodenní praxi. Na osobním jednání se Vás proto budeme hodně ptát na Vaše potřeby, způsob práce a požadavky na její zlepšení. Na základě toho pak navrhneme vhodné řešení. V tomto okamžiku se již také dozvíte rámcovou cenu řešení.

  1. Aplikaci si vyzkoušejte „nanečisto“ zcela zdarma.

Vytvoříme Vám přístup do demo verze aplikace, abyste získali lepší a ucelenější představu o práci s ní. Můžeme Vám také zřídit Váš vlastní účet, ve kterém se nemusíte bát použít reálné data a simulovat tak co nejvěrněji skutečnou práci s aplikací.

  1. Přizpůsobte si systém vlastním potřebám.

Demo verze je samozřejmě nastavena a upravena tak, aby vyhovovala většině uživatelů. Částečně je možné vzhled a chování aplikace ovlivnit individuálním nastavením. Je nicméně možné, že budete potřebovat, aby se systém v některých případech choval zcela jinak. V případě takto specifických či individuálních požadavků (na vzhled nebo funkce aplikace) navrhneme nejvhodnější způsob realizace těchto požadavků a zpracujeme analýzu časové náročnosti, na základě které Vám pak předložíme cenovou kalkulaci těchto individuálních úprav.

  1. Naučte se systém používat.

Po odsouhlasení navrženého řešení v rámci implementace a zprovoznění systému vyškolíme Vaše uživatele systému i administrátora, který pak bude schopen jednoduchá nastavení a operace zvládnout i bez naší podpory. V prvních týdnech používání systému Vám přesto rádi poskytneme zvýšenou podporu.

  1. Pracujte efektivně a s přehledem!

Implementace informačního systému vždy a zcela přirozeně zasáhne do chodu a provozu firmy. Je nicméně pouze na Vás, aby to chod Vaší společnosti nezatížilo příliš. Proto je důležité, abyste všechny etapy implementace pečlivě naplánovali. Důvěřujte nám, máme s implementací informačních systémů mnohaleté zkušenosti. Věnujte také čas a prostor pečlivému zaškolení Vašich uživatelů, protože nejvíce chyb pochází právě z neznalosti, nebo nepozornosti a následného „zběsilého klikání“ na všechny ikony, které se objeví pod kurzorem myši. Jsme tu pro Vás. Nevíte-li si s něčím rady, zavolejte. Součástí ceny je také balíček se základní podporou, kterou Vám rádi poskytneme.

 

 

Vývojový tým software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

SynopsIS Technologies a.s.
K Horoměřicům 1184/43, 165 00 Praha 6 - Suchdol
Czech republic

www.synopsis-technologies.cz

Technická podpora software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

 

tel.: 537 020 820
e-mail:

Ochodní zastoupení software
pro advokátní kancelář, správu (vymáhání) pohledávek

 

tel.: 537 020 823
e-mail:

 

SOFTWARE PRO ADVOKÁTY | SOFTWARE PRO SPRÁVU POHLEDÁVEK | SOFTWARE PRO EVIDENCI ZAKÁZEK | ADVOKÁTNÍ KALKULAČKA

 

 

Váš dotaz byl úspěšně odeslán. Děkujeme.
Váš dotaz byl úspěšně odeslán. Děkujeme.